jueves, 29 de marzo de 2012

Voy a pasármelo bien.

Demà acabe les meues unitats didàctiques per als dos primers cicles de primària i els portaré l'oboè per a que l'escolten i el vegen

La veritat és que, llevant unes quantes cosetes que no han eixit com voldria, està anant molt be.

I a mes, farè una classe d'expressió corporal amb segon de primària. Este grup, quan vaig començar, no m'agradaba gens i ara s'ha convertit en el meu preferit. Dóna gust treballar amb ells. Val, són molt revoltosos, però s'han guanyat les meues ganes de fer classes actives i motivadores. I a mi m'agrada que m'ho posen complicat...m'agreden els reptes

Fa dos setmanes vam fer la primera classe de corporal per posar-nos a prova tant a ells com a mi mateixa.
I va ser molt molt molt satisfactòria! Els vaig proposar que si es portaven be fariem algo semblant de tant en tant., i em van fer cas a la primera!

La classe següent, el mes revoltós de tots em va preguntar que si faríem una altra, ja que s'estaven portant molt be. Axí que ja sé com fer per a tíndre-los motivats. Dos sessions que es comporten, la tercera farem algo especial. Vorem com va demà... però estic segura de que anirà molt guay!


No hay comentarios:

Publicar un comentario