viernes, 6 de abril de 2012

Alicia en el pais de les meravelles. Foment de la lectura

Aquesta setmana ha sigut com la peli del dia de la marmota..
Les dos primeres hores de dilluns, dimarts i dimecres es repetien i es repetien..

Perquè les senyos de practiques vam fer una activitat de foment de la lectura per infantil.
Alicia al país de les meravelles!

Ha sigut molt divertit buscar ous de xocolata al pati i celebrar el no aniversari a la clase de psicomotricitat…
La primera hora no ens feia molta gràcia ni a Sonia ni a mi, perquè la nostra reputació estava en joc… (veure a la teua tutora i a la de música disfresades de conillet blanc i de llibre no ajuda molt a que et respecten…). Però realment ens el vam pasar superbe i compensa el cachondeo post-teatre amb la classe de sisè…

I el dimecres ens vam menjar la mona tots junts pel matí, i per la vesprada vam tindre temps lliure. M’ho vaig passar pipíssima amb els meus nanos de segon, vent tintin, jugant a la corda.. jocs de mona, com no podia ser d’una altra manera.  I em van fer un regalet que em va encantar.. m’estan redecorant el dormitori amb dibuixos superguais! 

Tenen la fama de xungos i desprès em maten a abraçades només entrar per la porta… Me’ls menjava, mira que són guapos..
 R.

No hay comentarios:

Publicar un comentario