martes, 17 de abril de 2012

Un güiro, una floreta i 25 tortuguetes

Desprès de vacances de Pàsqua toca tornar a escola.
A infantil n'hi ha poc moments mes màgics que el de la presentació d'un instrument nou.
I mes encara el de hui.
El güiro.
Aquell instrument tan estrany tant pel seu físic com pel seu so.

 L'hem amagat darrere d'un pandero... i hem jugat a endevinar què era allò tan particular..
Hem tingut respostes per a tots els gustos:
-Una pilila!
-Una flauta
-Un vaixell
-Que no, que de veres, que és una pilila de les grans!

Cares fascinants..i quan l'han escoltat...? han pegat tots un bot dels guapos!Han volant damunt de l'estoreta!

I clar, si hui ja n'hi havia prou en el güiro hui a mi se m'ha ocorregut anar a classe amb la meua floreta blanca al monyo..
Precíssament hui que una de les meues tortuguetes ha tingut un atac de mamitis (oi, les vacances..) perquè no volia anar a escola, i sa mare l'ha promes que si anava pel camí li donaria una floreta del cole... però no en quedaven. Quina desilusió...la cara que se l'ha quedat a la pobra quan ha vist la meua.

El primer que han dit quan m'han vist entrar per la porta... 
-senyo, per què duus una flor al cap?
I als de música, com no ens va poc ni res fer la tontera en quant tenim l'oportunitat... allà va J.F. (el meu tutor de pràctiques) i els diu...
-És que és primavera... i com a la provessó la senyo Rocío es va banyar amb la plutja..l 'ha eixit una floreta al monyo.
I C., que les pilla totes al vol, comença una discusió de les bones:
-I creix?
-Clar, C. Quan es dutxa la rega i es fa gran..
-I a tu per què no t'ha eixit ninguna si també toques?
-Perquè jo no soc xica, i aleshores, no tinc flor... 
(toma resposta...amb el seu doble sentit)
-A mi m'eixirà una?
-Quan et faces major..

Conclussió: mai mes tornarè a portar una flor a classe, i menys a infantil, pel que puga passar... 
R.

No hay comentarios:

Publicar un comentario